Hoe gaan jullie om met de richtlijnen van het RIVM?
Deze nemen we uiteraard in acht. We leven strenge hygiëneregels na en zorgen ervoor dat iedereen in de gelegenheid is om afstand te houden tot elkaar. We zullen de bestellingen daarnaast contactloos bezorgen: zo kun je altijd de 1,5 meter afstand bewaren.
Hoe kan ik bestellen?
Je kunt via onze webshop je bestelling plaatsen en zelf kiezen of je deze graag wilt afhalen of dat we deze via Post NL versturen
Kan ik ook alleen bier bestellen?
Dit is mogelijk, wij versturen onze bieren landelijk via PostNL.
Kan ik bestellen voor vandaag?
We doen graag moeite voor je. Bel ons op 040 842 8000 en wij gaan ons best doen!!
Hoe kan ik betalen?
Je kunt je bestelling in de webshop betalen via iDeal of ApplePay. Als je een telefonische bestelling plaatst kun je deze bij het afhalen betalen door middel van (contactloos) pinnen.
Ik kan mijn gewenste datum niet kiezen.
Voor het juist afhandelen van uw bestelling vul eerst uw gegevens in. (de webshop kiest de juiste afhandeling aan de hand van uw gegevens.)
De inhoud van het pakket is hetzelfde. Je ontvangt elke maand 8 van onze bieren, waarvan minimaal 1 Barrel Aged. Daarnaast zorgen we dat jullie niets tekort komen, laat je verrassen.
Wat is de Try Out Box?
Hebben we je nog niet overtuigd om direct onze club te joinen. Bestel een los pakket, bevalt het? Dan kun je natuurlijk alsnog aansluiten. Daarnaast is dit natuurlijk het ideale cadeau.
Of heb je een abonnement afgesloten maar kun je niet wachten op je eerste box? Bestel dan deze try out box en geniet zo snel mogelijk van jouw eerste pakket.
Wanneer kan ik mijn box verwachten?
Bovenaan deze pagina houden we een kalender bij met onze verwachte verzenddatum. Wanneer het pakket is verzonden ontvang je van ons een track-and-trace code. Kom je het pakket ophalen? Dan staat het op aangegeven datum klaar.
Kan ik mijn webshop bestelling samenvoegen met mijn abonnement?
Yes, dat is mogelijk. Bij het abonnement kies je echter voor verzenden of ophalen. Voor de overige producten die je toevoegt aan je bestelling moet je hiervoor bij het afrekenen nog een keuze maken.
Ik kom er niet uit, en nu?
Ah, dan is onze informatie helaas niet volledig. Heb je vragen over het abonnement. Stuur ons even een berichtje op webshop@100wattbrewery.com Dan helpen we je graag!
Hoe pas ik mijn abonnement aan?
Al deze instellingen kun je vinden onder het kopje “Mijn account”. Hier pas je eenvoudig je factuur/verzendadres aan en kun je het maandelijkse abonnement ook stopzetten.
AFHALEN & BEZORGEN
Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?
Bestellingen geplaatst voor 15u maken wij dezelfde dag gereed. Wij maken uw bestelling in orde op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. U kunt 1 dag daarna uw bestelling komen ophalen.
Afhaaltijden:
maandag tm vrijdagmiddag 9 – 17u
Kan ik mijn bestelling volgen?
Als je hebt gekozen voor verzenden krijg je na bestelling een mail met een track&trace code. Zo kun je altijd zien waar jouw pakket zich bevind.
ONZE PRODUCTEN
Wat kan ik bij 100 Watt bestellen?
Bier, heel veel bier natuurlijk. Maar ook leuke cadeaus en pakketten. Op zoek naar een relatiegeschenk of andere zakelijke pakketten? We doen ook aan maatwerk. Stuur hiervoor een mail naar verkoop@100wattbrewery.com
ZAKELIJKE BESTELLINGEN OF MAATWERK?
Tel verkoop (zakelijk) :06-83323799 (Verkoop bier extern voor horeca, groothandel etc.)